Stwórz konto


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dupy, foczki, lachonki.

#1
no panowie, foteczki dupeczek ktorymi sie jaracie, zaczne od niejakiej Anity Kasprzak, ktora wystepuje w polskich teledyskach, jaram sie nia w klipie do Dance Hall Track Roberta M, a wy?

[Obrazek: 672e8c3d2f.jpeg]

i Ania Przybylska (kto sie nie jara ten gej)

[Obrazek: 2oskary224.jpeg]
Odpowiedz

#2
Megan Fox

[Obrazek: megan-fox-fhm-2.jpg]

tey, a co do Przybylskiej to tak patrząc ostatnio taka "grzeczniejsza" się zrobiła. I w ubiorze i w zachowaniu.
Odpowiedz

#3
Bez podjary Megan, nie wiem czemu, sztuczna w chuj mi sie wydaje, ale z 2 lata temu bylo jaranko.

Ania zawsze zajebista, od tylu lat juz. <33.
Odpowiedz

#4
Przybylska zajebista. Kiedys byla taka mloda, chuda, chujowa, a teraz taka dojrzala, prawie sam seks.

I jedyne co jest zajebiste w kawalku, a raczej klipie Pitbulla do I know you want me, czyli Sagia Castaneda.
[Obrazek: SagiaCastaneda_6.jpg]
[Obrazek: SagiaCastaneda_1.jpg]
"Facts don't cease to exist because they are ignored."
Aldous Huxley
Odpowiedz

#5
Anna Barańska

[Obrazek: anna_baranska_nago_naga_playboy_8_602.jpg]
Odpowiedz

#6
Ania Przybylska <333 Najpiękniejsza polska aktorka.

Jessica Alba
[Obrazek: alba-jessica-photo-xl-jessica-alba-6234072.jpg]

Charlize Theron (latka lecą ale co z tego)
[Obrazek: charlize_theron-5043.jpg]

Beyonce
[Obrazek: beyonce010.jpg]

Ciara
[Obrazek: Ciara-lf05.jpg]
[Obrazek: ciara39vu.jpg]


Kali napisał(a):Anna Barańska
Skowrońska sto razy lepsza ;d

[Obrazek: katarzynaskowronska.jpg]
Odpowiedz

#7
z murzynek to oczywiscie boska jest dla mnie Gabrielle Union <3.

[Obrazek: GABRIELLE%20UNION%20PIC.jpg]

a z polskich aktorek to ostatnio ogladalem francuski numer na dvd i w jednej scenie byla Kasia Glinka, ale ona jest sliczna!

[Obrazek: 932.jpg]
Odpowiedz

#8
Cali slaba fotke dales od Charlize Theron, bo ona jest normalnie ladniejsza.
"Facts don't cease to exist because they are ignored."
Aldous Huxley
Odpowiedz

#9
Ana Ivanović
[Obrazek: 672c4559d686677f07181e497c4b195a.jpg]
Odpowiedz

#10
Ło no masz racje przybylska jest fajna dupeczka ale Nataszka Urbańska jest fajniejsza Wink


[Obrazek: urbanskaasdsdasdasdasdakr0.jpg]

[Obrazek: IMG_4883_29654l.jpg]

[Obrazek: 1spiewaja112.jpg]

I Edytka Herbuś zanim zaczęła z siebie robić taką gwiazdę i tak się tapetować też była zajebista teraz w sumie też daje rade ale juz nie wydaje mi się taka ładna jak kiedyś Smile

[Obrazek: Edyta_Herbus_fot_Marek_2695520.jpg]

Tu brzydki makijaż niestety ale kreacja przednia Wink
[Obrazek: herbus.jpg]

No no Beyonce też jest zajebistą dupą i niektóre kawałki ma nawet spoko ,a Skowrońska chyba najładniejsza z siatkarek Smile O Megan Fox w Transofrmersach 1 już nie wspomne :>
Odpowiedz

#11
O nie, Herbuś & Urbańska - IMO FAIL. :<
[Obrazek: 512_456372f23eadd0jezus.jpg?t=240p]
Odpowiedz

#12
houłmi napisał(a):Cali slaba fotke dales od Charlize Theron, bo ona jest normalnie ladniejsza.
wiem, ale nie chciało mi się szukać, a na 1 stronie google to chyba najlepsza była. ;p

Zapomniałem jeszcze o Meagan Good:

[Obrazek: megan-good-05-745320.jpg]

Też słaba fota, ale nie mogłem znaleźć lepszej (polecam obejrzeć "Waist Deep" i teledysk 50 Centa do "21 Questions", tam zdecydowanie lepiej wygląda). ;d
Odpowiedz

#13
B.I.G Papa napisał(a):Edytka Herbuś

no podbijam, dawniej mi sie podobala, obecnie nie moge na nia patrzec..

B.I.G Papa napisał(a):No no Beyonce też jest zajebistą dupą i niektóre kawałki ma nawet spoko

nigdy nie skupiam sie na muzyce gdy widze jej klipy. Tongue

M. Good ma taki wyraz twarzy hmm nie wiem jak to okreslic, ale nie jaram sie.

natomiast zajebiscie podoba mi sie Keri Hilson, mimo ze cycki ma slabe i jakas mega nie jest to zasluguje na wyroznienie.

[Obrazek: keri-hilson_0_0_0x0_400x501.jpg]

ano i Katy Perry zajebista

[Obrazek: Katy-Perry-5.jpg]
Odpowiedz

#14
Dox napisał(a):O nie, Herbuś & Urbańska - IMO FAIL. :<

Herbuś może teraz tak ale Urbańska zawsze dla mnie była zajebistą niuniąSmile


Katy jest średniawa jak dla mnie Smile
Odpowiedz

#15
Ana Ivanovic najpiekniejsza tenisistka.

[Obrazek: meagangood-hooters02.jpg]
Kolezanka Meagan ma czym oddychac.
"Facts don't cease to exist because they are ignored."
Aldous Huxley
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Forum software by © MyBB