premiery

Ważne ogłoszenia od administracji. Koniecznie Przeczytaj!

Postautor: Gondolier » 2011-01-19, 23:43

Obrazek


Chcesz wygrać płytkę "21 gramów" Szada? Nic prostszego! Ustaw w swoim statusie link do rapstrefowego tematu dot. koncertu Trzeciego Wymiaru

Kod: Zaznacz cały
http://www.rapstrefa.pl/forum/viewtopic.php?p=74708#74708


i napisz pod konkursową aktywnością, że bierzesz udział! Wśród uczestników rozlosujemy nowiutki album. Konkurs trwa do 20 w sobotę.
Ostatnio zmieniony 2011-01-19, 23:50 przez Gondolier, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek

Awatar użytkownika
Moderator
Moderator
 
Posty: 667
Rejestracja: 2010-07-28, 23:08
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Franek00f » 2011-01-20, 00:07

No to powodzenia dla wszystkich, poprzedni konkurs wygrał mój kumpel. :D

50%
50%
 
Posty: 273
Rejestracja: 2010-05-03, 19:32
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postautor: Nightflyer » 2011-01-20, 07:27

Biorę udział bardzo chętnie ;) tylko w jakim statusie mam sobie ustawić ten link (gg, fb, etc.?) ?
I am Nightflyer! Your soul is my!

Awatar użytkownika
50%
50%
 
Posty: 375
Rejestracja: 2008-09-30, 12:33
Lokalizacja: NR

Postautor: Teak2b3 » 2011-01-20, 13:23

Pozwole sobie odpowiedziec. W statusie na Facebooku :).

50%
50%
 
Posty: 349
Rejestracja: 2010-05-03, 19:30
Lokalizacja: Londyn || Gliwice

Postautor: Nightflyer » 2011-01-20, 14:55

Dzięki ziomek ;) wiesz... człowiek wstaje rano, ale budzi się dopiero w południe :P
I am Nightflyer! Your soul is my!

Awatar użytkownika
50%
50%
 
Posty: 375
Rejestracja: 2008-09-30, 12:33
Lokalizacja: NR

Postautor: Devsten » 2011-01-21, 21:43

Biorę udział w konkursie. : )

10%
10%
 
Posty: 45
Rejestracja: 2010-08-22, 12:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Postautor: Gondolier » 2011-01-21, 22:00

Devsten: trzeba podpisać się pod aktywnością na Facebooku, nie tutaj :)

Przypominam, że jeszcze tylko 22 godziny!
Obrazek

Awatar użytkownika
Moderator
Moderator
 
Posty: 667
Rejestracja: 2010-07-28, 23:08
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Devsten » 2011-01-22, 10:52

Gondolier pisze:Devsten: trzeba podpisać się pod aktywnością na Facebooku, nie tutaj :)

Przypominam, że jeszcze tylko 22 godziny!


Wybacz. Z Facebooka zacząłem korzystać od niedawna i nie ogarniam. ; p

10%
10%
 
Posty: 45
Rejestracja: 2010-08-22, 12:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Postautor: GanjaMan » 2011-01-22, 17:07

Biore udział w konkursie :)
Zamiast iść prosto nieraz wole sobie skręcić

Awatar użytkownika
10%
10%
 
Posty: 39
Rejestracja: 2010-12-21, 20:28
Lokalizacja: Amsterdam

Postautor: Gondolier » 2011-01-22, 17:49

GanjaMan pisze:Biore udział w konkursie :)


Napisz to pod naszą facebookową aktywnością, albo nic z tego nie wyjdzie ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Moderator
Moderator
 
Posty: 667
Rejestracja: 2010-07-28, 23:08
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: GanjaMan » 2011-01-22, 21:11

Na facebooku już wcześniej napisałem :D
Zamiast iść prosto nieraz wole sobie skręcić

Awatar użytkownika
10%
10%
 
Posty: 39
Rejestracja: 2010-12-21, 20:28
Lokalizacja: Amsterdam

Postautor: Gondolier » 2011-01-22, 22:43

Informujemy, że zwycięzcą drugiej edycji konkursu "Trzeci Wymiar w Fonobarze - Wygraj najnowszą płytę Szada!" jest użytkownik majkel93. Gratulujemy.
Pozostałym uczestnikom życzymy powodzenia w kolejnych konkursach.
Obrazek

Awatar użytkownika
Moderator
Moderator
 
Posty: 667
Rejestracja: 2010-07-28, 23:08
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: majkel93 » 2011-01-22, 23:45

Wieeelkie dzięki ! miałem jutro ją kupić w empiku w takim razie pójdzie hajs na płytkę Waldemara :padam:

0%
0%
 
Posty: 4
Rejestracja: 2010-03-07, 22:50
Lokalizacja: Sulejówek

Postautor: Franek00f » 2011-01-23, 09:59

Ale i tak nie masz płyty z autografem Szada XD!

50%
50%
 
Posty: 273
Rejestracja: 2010-05-03, 19:32
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postautor: Stary » 2011-01-23, 13:18

Gratulacje :cwaniak:
Jakie życie taki rap, w nim zawarte jest wszystko.

10%
10%
 
Posty: 20
Rejestracja: 2011-01-23, 13:04
Lokalizacja: Sie wziełem

Następna

Wróć do Ogłoszenia

cron