premiery

Postautor: Mastermark69 » 2013-09-26, 10:52

Dobra, jestem za tym żeby rozpocząć turniej na nowo fazą pucharową, wtedy to pójdzie jakoś bo w grupie połowa osób odpuściła nie mając szans na wyjście. Tylko pytanie czy zaczynamy od 1/16 czy od 1/8? Bo 16 osób zbierać na nowo może być ciężko.
"... Jestem szczery i kocham i nie robię krzywdy,
za te słowa na blokach zrobią pogrzeb ci ksywki..."


'Don't you ever take my kindness for weakness!"

Awatar użytkownika
Moderator
Moderator
 
Posty: 1028
Rejestracja: 2010-03-25, 16:11
Lokalizacja: Bagdad

Postautor: AWOL » 2013-09-26, 13:46

Jak od 1/16 to 32 osoby trzeba zbierać. Jak od 1/8 to 16, jak od 1/4 (ćwierćfinał) to 8. Moim zdaniem nie ma co się śpieszyć i ogarnąć te 16 osób, żeby turniej przyniósł więcej emocji.

Ja bym zaczął od nowa cały turniej bez fazy grupowej, a ten obecny turniej wywalił do śmietnika, bo już za długo STOI. I trzeba ustalić 2 osoby, które by ten turniej prowadziły, ktoś chętny?
Players get the paper if their game is tight
And if you want some pussy that's for you to decide
But as long as you ain't simpin' then you doin' it right
Cuz together they go hand-n-hand

Obrazek

Awatar użytkownika
Przyjaciel
Przyjaciel
 
Posty: 1912
Rejestracja: 2009-08-07, 12:08
Lokalizacja: klasztor, komnata 22

Postautor: Mastermark69 » 2013-09-26, 15:28

Mi się właśnie zaczynają studia i nie będę miał dużo czasu dla forumka #studenckie życie więc odpadam jak i z udziału jak i z prowadzenia turnieju, bo na 99% dam dupy. Chyba że chcecie jury to mogę być bo te 20 minut dziennie na ocenę walki znajdę.
"... Jestem szczery i kocham i nie robię krzywdy,
za te słowa na blokach zrobią pogrzeb ci ksywki..."


'Don't you ever take my kindness for weakness!"

Awatar użytkownika
Moderator
Moderator
 
Posty: 1028
Rejestracja: 2010-03-25, 16:11
Lokalizacja: Bagdad

Postautor: AWOL » 2013-09-26, 15:41

Nie wiem, czy jury to dobry pomysł.

btw ten turniej nowy miałby nadal numer IV.
Players get the paper if their game is tight
And if you want some pussy that's for you to decide
But as long as you ain't simpin' then you doin' it right
Cuz together they go hand-n-hand

Obrazek

Awatar użytkownika
Przyjaciel
Przyjaciel
 
Posty: 1912
Rejestracja: 2009-08-07, 12:08
Lokalizacja: klasztor, komnata 22

Postautor: kłosa » 2013-09-27, 04:56

No Awol pousuwaj wszystki i wrzuć narazie zapisy zeby juz sie zapisali a wy dalej uzgadniajcie co i jak za ten czas :)

10%
10%
 
Posty: 57
Rejestracja: 2013-08-07, 12:19

Postautor: CandlE » 2013-10-01, 08:25

Ok, ok. Mogę się zająć całym tym "turniejem". Proszę tylko o usunięcie wszystkich tematów, jakie powstały, pozostawiając tylko Komentarze i Zasady (które i tak ulegną zmianie) Dobrze byłoby, aby ktoś mi pomógł w ogarnianiu tego.
life is the bitch, and death is her sister
sleep is the cousin, what a fuckin' family picture
you know father time, we all know mother nature
it's all in the family, but I am of no relation

Awatar użytkownika
60%
60%
 
Posty: 740
Rejestracja: 2011-01-05, 11:03
Lokalizacja: Głogów

Postautor: Laj » 2013-10-01, 19:05

Jak ktoś chce jeszcze poczytać swoje wypociny to można je znaleźć w Śmietniku.
Choćby miał mnie słuchać ten tysiak w Polsce
To warto to pisać i pizgać z woskiem!
~WNKZ

Awatar użytkownika
Moderator
Moderator
 
Posty: 2339
Rejestracja: 2010-10-30, 20:56
Lokalizacja: Silesia

Postautor: kłosa » 2013-10-13, 17:00

Nie mówcie że walki znowu bombki strzelił ...

10%
10%
 
Posty: 57
Rejestracja: 2013-08-07, 12:19

Postautor: Kesler » 2013-10-13, 17:36

po prostu zróbmy tak, że ci co nie odpisali odpadają, a przechodzą ci, co mieli odpowiedzieć drudzy.

Awatar użytkownika
80%
80%
 
Posty: 1297
Rejestracja: 2010-09-27, 12:52
Lokalizacja: Wiesz?

Postautor: kłosa » 2013-10-13, 17:50

Dokładnie popieram Keslera bo czekam i nic i z nas ci co zostaną grupy 2 i tyle co ty na to candie ?

10%
10%
 
Posty: 57
Rejestracja: 2013-08-07, 12:19

Postautor: kłosa » 2013-10-14, 07:52

To co widzę ze mam wygraną walkowerem ehhh.....

10%
10%
 
Posty: 57
Rejestracja: 2013-08-07, 12:19

Postautor: Gruby Maciuś » 2013-10-14, 10:20

Przepraszam lecz odpuszczam z powodów prywatnych ;) Miłych walk elo.

0%
0%
 
Posty: 4
Rejestracja: 2013-10-05, 17:59

Postautor: CandlE » 2013-10-14, 12:32

i tyle co ty na to candie


1. DAMN! Jestem CandLE
2. A jest inne wyjście?
life is the bitch, and death is her sister
sleep is the cousin, what a fuckin' family picture
you know father time, we all know mother nature
it's all in the family, but I am of no relation

Awatar użytkownika
60%
60%
 
Posty: 740
Rejestracja: 2011-01-05, 11:03
Lokalizacja: Głogów

Postautor: kłosa » 2013-10-14, 15:21

no nie ma xd sorki :)

10%
10%
 
Posty: 57
Rejestracja: 2013-08-07, 12:19

Postautor: kłosa » 2013-10-14, 18:57

kapa z tym ze nikt nie glosuje juz na tych walkach przydala by sie 3 np awol l i ktos jeszcze zeby oni decydowali kto wygral a nie

10%
10%
 
Posty: 57
Rejestracja: 2013-08-07, 12:19

PoprzedniaNastępna

Wróć do Edycja 4