premiery

Rozmowy na każdy temat, który nie pasuje do żadnych kategorii

Postautor: bbr123 » 2010-11-10, 20:38

A ja na rapstrefe trafiłem jak bawiłem się w "beat making" chodź trudno to było nazwać bitami haha.Dopiero później złapałem zajawkę na nagrywanie przypomniałem sobie o forum noi tak już do dziś.
Obrazek

cs-fpg.pl -zapraszam

Awatar użytkownika
40%
40%
 
Posty: 195
Rejestracja: 2010-04-29, 06:10
Lokalizacja: W-K-Z

Postautor: Adrionek » 2010-12-10, 23:17

Grzebałem w googlach i jakoś trafiłem tu:d
Kod: Zaznacz cały
https://www.facebook.com/dembekdbk
- Do Mojej Twórczości

Awatar użytkownika
50%
50%
 
Posty: 441
Rejestracja: 2010-06-19, 09:44
Lokalizacja: In The Home

Postautor: tequila175 » 2010-12-10, 23:30

o kurczę, jak dobrze pamiętam, to jakiś chłopaczyna miał link do forum na swoim profilu last.fm
witaj w królestwie rzeczy nieracjonalnych,
w odrzuconym scenariuszu dla kanału Romantica

Awatar użytkownika
Przyjaciel
Przyjaciel
 
Posty: 3119
Rejestracja: 2010-06-02, 17:54
Lokalizacja: WWA

Postautor: Fish » 2011-02-14, 03:36

Tequila175 mnie ściągnęła. Polecam, bardzo fajna dziewucha.

20%
20%
 
Posty: 84
Rejestracja: 2011-02-14, 01:11
Lokalizacja: Posen

Postautor: MiiL » 2011-02-15, 12:42

poszukiwałem strony na której mogłem się zapisać do islamskich bojówek o wolność Palestyny HAHAHA , ale musiał powstać bug i tu mnie wyrzuciło :D:D Nie pamiętam ma pamięć zawodna i nie przypomne sobie detali :D
BOWEN HOMES

50%
50%
 
Posty: 346
Rejestracja: 2008-11-19, 14:06
Lokalizacja: Kierakow

Postautor: dadek69 » 2011-03-20, 12:45

tequila175 'TAK MI TYLKO POKAZAŁA' <3 :D
Mam od dawna fajrant szkoły też nie ogarniam
rap praca to mit a rap zabawa prawda
czas ogarnąć się no i proste też tak mówię
lecz na razie mówię a wnioski mam w dupie

Awatar użytkownika
10%
10%
 
Posty: 51
Rejestracja: 2011-03-20, 12:37
Lokalizacja: WWA

Postautor: Maniekbbx » 2011-03-20, 13:12

Tequila175 tak to ona propsy. :D

0%
0%
 
Posty: 1
Rejestracja: 2011-03-20, 13:09
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: e-ghost » 2011-04-15, 23:04

Siemka all, jestem tu dzięki wujkowi google ;) Pozdry wieczorową porą :)

20%
20%
 
Posty: 60
Rejestracja: 2011-04-15, 22:48
Lokalizacja: Podlasie

Postautor: Kesler » 2011-04-16, 13:02

szukałem instrumentali i w googlach wyskoczyła rapstrefa.

Awatar użytkownika
80%
80%
 
Posty: 1297
Rejestracja: 2010-09-27, 12:52
Lokalizacja: Wiesz?

Postautor: Spk » 2011-04-16, 13:36

Ja też trafiłem dzięki wujkowi.
Spk

 

Postautor: mateja » 2011-04-16, 15:23

Ja pobrałem jakiś album Tecca Niny i tam był link do forum..
poppa notha pill right na na na smoke anotha bowl right na na na na

Awatar użytkownika
Prekursor
Prekursor
 
Posty: 3033
Rejestracja: 2009-07-07, 12:12
Lokalizacja: Bogota

Postautor: Bob » 2011-04-21, 20:34

wpisałem w google "rap forum"

Awatar użytkownika
60%
60%
 
Posty: 601
Rejestracja: 2010-11-30, 17:34
Lokalizacja: komnata, strych

Postautor: Dosz » 2011-04-21, 21:12

W google, szukałem forum o graffiti

Awatar użytkownika
80%
80%
 
Posty: 1487
Rejestracja: 2009-12-31, 13:35
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Postautor: Dev » 2011-05-05, 19:51

W google, od dawna szukałem forum z taką tematyką, gdzie mógłbym zostać na dłużej. No i tutaj wydaje mi się najlepsza atmosfera i całkiem spora aktywność użytkowników :)

10%
10%
 
Posty: 20
Rejestracja: 2011-05-05, 17:59
Lokalizacja: Kraśnik

Postautor: Hornet » 2011-05-05, 20:12

Dev pisze:W google, od dawna szukałem forum z taką tematyką, gdzie mógłbym zostać na dłużej. No i tutaj wydaje mi się najlepsza atmosfera i całkiem spora aktywność użytkowników :)

Ja dokładnie tak samo. Tyle, że u mnie szukałem tego typu forum po padnięciu mojego portalu - RapOne.pl. ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
90%
90%
 
Posty: 1714
Rejestracja: 2010-09-28, 17:29
Lokalizacja: Przemyśl

PoprzedniaNastępna

Wróć do Hyde park

cron