premiery

Wasze pytania, opinie, problemy, nowe pomysły dotyczące forum.

Postautor: Oficer Polombo » 2009-03-26, 18:04

Postaram sie teraz przekazać wszystko co mam do przekazania w zrozumiałej formie. Tworzę już [prawie] rok, [chociaż z wielką przerwą] stronę o Oldschoolu: http://www.oldschoolhiphop.boo.pl - niestety nie jestem ani dobrym programistą, a tym bardziej grafikiem, z tego też względu rozmawiałem z Mazurem no i kieruję do was pytanie, co sądzicie na temat "fuzji" oldschoolhiphop z rapstrefą? Tzn. by strona o Oldschoolu była pod patronatem rapstrefy, np. w formie pod-strony (jak w przypadku sklepu rapstrefy)?

Mogę przyznać, że przez ten czas udało się jako tako uzbierać czytelników strony, bo jakby nie patrzeć jest jedyna w swoim rodzaju, tym bardziej, że
udało mi się wejść w współpracę z Radosławem Miszczakiem i oldschoolhiphop.boo.pl miał przyjemność być jednym z patronów HipHop Kemp w 2008 roku, co jest największym sukcesem i jednym z pierwszych.

Spójrzcie na stronę, macie tam pokazane sylwetki didżejów, raperów, kalendarium które jest w formie tworzenia (lecz niestety nie ma zapału ze względu na komplikacje z skryptami), recenzje, itp. itd. Z czasem będzie więcej informacji.

Dlatego zwracam się z prośbą, ponieważ wiem, że tutaj znajdę ludzi którzy orientują się na tworzeniu stron a tym bardziej na grafice.

Prekursor
Prekursor

Postautor: Mazur » 2009-03-26, 22:45

Oficer Polombo, nowy skrypt raczej odpada, szkoda będzie tylko kopiować tyle materiału.
Jeśli się zgodzisz to stronka działałaby na serwerze RapStrefy, a na boo.pl zrobiłbyś np. automatyczne przekierowanie na *.rapstrefa.pl

Co do stylu, wystaczy znaleźć jakiś inny, podmienić i lekko przerobić, nie jestem za dobry w programowaniu, ale damy rade coś zrobić :)

e-zin RapStrefa jest na WP. Widzisz tam proste zmiany w kodzie i grafice.

Awatar użytkownika
Administrator
Administrator

Postautor: Karku » 2009-03-27, 08:21