premiery

Dział poświęcony rapu z USA, Francji, Niemiec i całego globu!

Postautor: AWOL » 2015-06-08, 02:16

You niggas ain't Bone, you clone, you wrong, what the fuck? You niggas ain't thinking what's the consequence
Now I'm 'bout to get real deadly, ready for the war and just start bombing shit
Trying to copy my click?Hell no, real raw, y'all niggas thought this was a game?
Now it's time to make you feel the pain Wanna test my everyday thang? I aim
Straight for your temple, it's really that simple when I seen it splatter
Had I even killed one of you clones, then the rest of y'all wouldn't even matter, scattered
Run for the border, your career is getting shorter
Nigga, better hide 'cuz I already warned ya, Mo Thug Records taking over, I told ya soldier
Man your post, better cover your coast and lock all entries
If one of my sounds is off in your town, then it's going down by the means of infantry, instantly
Finna be World War 3, if you fucking with my family jewels, you fools
You niggas break golden rules, gotta walk the walk in your own shoes
Bone Thugs-N-Harmony, them niggas go platinum every time
"I'm ready to ride, you ready to ride?"
- It's do or die
"Then nigga I'll die"
I jump in my Five Double-O, if you got it better - flaunt it
I'm a drop the top and lock the locks and cock the Glock, it'll make you want it
Come get it, and while you're rapping on your song
Just remember no pretenders, bitch, you hoes ain't Bone


Bone Thugs-N-Harmony - U Ain't Bone, diss na Crucial Conflict.
Players get the paper if their game is tight
And if you want some pussy that's for you to decide
But as long as you ain't simpin' then you doin' it right
Cuz together they go hand-n-hand

Obrazek

Awatar użytkownika
Przyjaciel
Przyjaciel
 
Posty: 1912
Rejestracja: 2009-08-07, 12:08
Lokalizacja: klasztor, komnata 22

Postautor: puff » 2015-07-29, 21:24

Nie zapominaj jeszcze o Real Muthafuckin G`s eazy`ego. A poza tym to :
Eminem - Girls (diss na limp bizkit)
Eminem - Hailie`s revenge.
A co do dzisiejszych beefów to sie zgadzam. dzisiaj beefy polegaja na tym ze jeden zażartuje z drugiego w poście na fejsie lub twiterze i zaczynaja zgrywac kozakow.

0%
0%
 
Posty: 1
Rejestracja: 2015-07-29, 21:09

Postautor: AWOL » 2015-08-12, 12:04



chyba nikt nie chcialby zostac w ten sposob zdissowany :D proba jayo przywrocenia gangsterki na west coast, niestety nie udana
Can't rap, can't scrap
And Jermaine aint puttin out your album cause he know he ain't gon make his money back
Bitch nigga and I'm signed to treacharuous Universal
You know I'm runnin up on you and I'm gonna hurt you
For perpetratin the Crip, yo lip get swolled
And I don't wanna see the kin, nigga it's Roll"

You left Death Row with 300 and a Primo
We know he know that we know he scared of these 4-0's
You dead as Red Fox
Get knocked out to shoes and your socks
Your game is done Diego, you don't cock
Them x-pills got you feelin jumpy you monkey
You're the So So Def bad boy, how you gon punk me?
You're going to end your career off by givin niggas head
Nigga tap me like "You hear that shit cuzz? Daz is dead"

We got them songs that you did with 2Pac
Took your verses off, you dont rock in my jukebox
I got a bitch-nigga scanner, you on my antenna now
Knew how to find ya, I'm in Atlanta now

Youz a internet gangbanger, when the fuck are you gonna grow up?
Cuzz you aint gon learn til your car blow up
And mane, that hollywood talk I could do without
And if I see your momma cuzz, blow her fuckin noodles out
Players get the paper if their game is tight
And if you want some pussy that's for you to decide
But as long as you ain't simpin' then you doin' it right
Cuz together they go hand-n-hand

Obrazek

Awatar użytkownika
Przyjaciel
Przyjaciel
 
Posty: 1912
Rejestracja: 2009-08-07, 12:08
Lokalizacja: klasztor, komnata 22

Postautor: AWOL » 2015-08-23, 01:01



Too Short pokazuje, że Messy Marv za wysoko mierzył celując w legendę.

Mes, where you at mane?
It's your last few days in the rap game
I know you ain't a crack fiend
But snort so much you've been actin

It's Fillmoe and Oakland in the place, look
We in the Bay, he on twitter and facebook
Maybe I can find him at the airport
They said "We don't never see him here Short"

You damn sure ain't in the crack game, they say you buy by the ounces
For personal use, boy you on some clown shit
You snortin while you home alone
Then you turn on the microphone

Now what you gon say bitch
When was the last time you rode across the Bay Bridge?

You a Blood from the Bay, can you name a set?
Tellin lies make you feel good?
I fuck around and drop you off in Inglewood
Cause you ain't loyal or nothin
It'll be a matter of time, before you say "fuck em"
And go find some new friends
Turn Crip and get a blue Benz

How you gon act now?
You new friends don't know about your background
Now they gonna know your whole history
A real friend would have never let you diss me

This whole shit is suicidal
Why'd you tell E-40 I'm your idol?

Where you at, in the 239?
You creep through the Bay, you in the 925
Where the fuck you at bitch?
Hidin somewhere in the 916?
Tellin niggas you the shit, suckin they dick while they play with yo clit?
Put some coke on the tip
Players get the paper if their game is tight
And if you want some pussy that's for you to decide
But as long as you ain't simpin' then you doin' it right
Cuz together they go hand-n-hand

Obrazek

Awatar użytkownika
Przyjaciel
Przyjaciel
 
Posty: 1912
Rejestracja: 2009-08-07, 12:08
Lokalizacja: klasztor, komnata 22

Postautor: AWOL » 2015-09-14, 15:52



Zajebisty, gangsterski diss na B-Real z Cypress Hill i South Central Cartel. Ś.p. Sinister był O.G. gangu, w którym dorastał B-Real.
Players get the paper if their game is tight
And if you want some pussy that's for you to decide
But as long as you ain't simpin' then you doin' it right
Cuz together they go hand-n-hand

Obrazek

Awatar użytkownika
Przyjaciel
Przyjaciel
 
Posty: 1912
Rejestracja: 2009-08-07, 12:08
Lokalizacja: klasztor, komnata 22

Postautor: vale » 2018-05-29, 07:05

hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791
hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791
hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791
hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791
hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791
hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791
hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791
hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791
hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791
hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791
hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791hn24791
hn24791

100%
100%
 
Posty: 49776
Rejestracja: 2018-05-02, 05:26

Poprzednia

Wróć do Zagraniczny Rap