premiery

Postautor: WacoSolo » 2011-01-12, 22:54

Przedstawiam track z innej polki. Odsłuchiwać. (Track nagrany dla JEDNEJ waznej mi osoby)

Kod: Zaznacz cały
http://soundcloud.com/wacosolo



[ Dodano: 2011-01-12, 23:26 ]
Licze na komenty:)
Ostatnio zmieniony 2011-01-18, 19:36 przez WacoSolo, łącznie zmieniany 3 razy
"Bo rap to nie tylko te linijki i wersy..."

Awatar użytkownika
10%
10%
 
Posty: 22
Rejestracja: 2010-03-10, 21:25
Lokalizacja: opole

Postautor: Dzasta » 2011-01-13, 10:26

taka tandetna ta wstawka na poczatku i refren, zero orginalnosci, tysiac takich kawalkow, z nie bardzo innym tekstem.
Dzasta

 

Postautor: NiktWazny » 2011-01-17, 01:38

prawda tandeta jak chuj. Poza tym jeżeli to dla laski to po co dajesz to na forum ? wyślij to do niej i wsio bo to jest słabe jeżeli jako rap mam to oceniać. (moda moda moda na rap dla panienki)

Awatar użytkownika
80%
80%
 
Posty: 1057
Rejestracja: 2010-12-13, 11:13
Lokalizacja: okolice ZG

Postautor: WacoSolo » 2011-01-17, 12:21

Wiem ze takich trackow jest w cholere ale nie chodzilo mi o to zeby sie popisac czy cos tylko chcialem zobaczyc co powiedzcie o masteringu, czego za duzo, co dolozyc, jak wokalnie i tekstowo :P
"Bo rap to nie tylko te linijki i wersy..."

Awatar użytkownika
10%
10%
 
Posty: 22
Rejestracja: 2010-03-10, 21:25
Lokalizacja: opole

Postautor: Dzasta » 2011-01-17, 13:34

WacoSolo, ja znam zajebiste kawałki w takim temacie, to uczucia, emocje, tym jest rap, ale tu brak stylu i orginalności ;d
Dzasta

 

Postautor: bbr123 » 2011-01-17, 14:49

Może i temat oklepany może i jest nawet milion takich kawałków ale który z was ośmieliłby się na nagranie tracku dla kobiety?Nie wiem może i ktoś by się znalazł,ale ja i tak pochwale za odwagę.Jakość kawałka nie jest najgorsza flow jeszcze się wyrobi trzeba czekać ;).

Big UP!
Obrazek

cs-fpg.pl -zapraszam

Awatar użytkownika
40%
40%
 
Posty: 195
Rejestracja: 2010-04-29, 06:10
Lokalizacja: W-K-Z

Postautor: NiktWazny » 2011-01-17, 15:01

bbr123 pisze:Może i temat oklepany może i jest nawet milion takich kawałków ale który z was ośmieliłby się na nagranie tracku dla kobiety?

Gdy bym uznawał taki rap to bym nagrał. Ale wiesz nagrać rap dla kobiety i żeby nie był on tandetny to nie takie hop. To tak jak z kawałkami o seksie - możesz walnąć wersy o tym że po prostu chcesz się bzykać, ale możesz też zrobić to tak jak kaliber 44 w bierz mój miecz i masz i zrobić to zajebiście bez tandety. mniej więcej o to chodzi

Awatar użytkownika
80%
80%
 
Posty: 1057
Rejestracja: 2010-12-13, 11:13
Lokalizacja: okolice ZG

Postautor: Kesler » 2011-01-17, 15:22

bbr123, taką lovciowaną płycizne można ogarnąć w 15 minut... odwaga? odwaga ma tutaj niewiele do rzeczy, myślę, że każdy nagrywa tak jak mu podpowiada zajawka, ale ważna jest też, a może przede wszystkim forma ubierania swoich myśli.
NiktWazny, Powtarzasz się z tym porównaniem.

Awatar użytkownika
80%
80%
 
Posty: 1297
Rejestracja: 2010-09-27, 12:52
Lokalizacja: Wiesz?

Postautor: Dzasta » 2011-01-17, 15:31

bbr123, Rap do kobiety... mogę Ci 100 kawałkow takich sensownych, orginalnych i dobrych.
Dzasta

 

Postautor: NiktWazny » 2011-01-17, 15:42

Kesler pisze:NiktWazny, Powtarzasz się z tym porównaniem.

no i ? wg. mnie jest trafne i zawsze bd to powtarzał (chyba, że ktoś kiedyś nagra równie dobry track o tej tematyce)

Awatar użytkownika
80%
80%
 
Posty: 1057
Rejestracja: 2010-12-13, 11:13
Lokalizacja: okolice ZG

Postautor: NiktWazny » 2011-01-17, 16:23

jak nudne to nie czytaj - pierdoli mnie to. A jak dla Ciebie spk kaliber to średnia grupa ze średnim trakami to gratulacje.

Awatar użytkownika
80%
80%
 
Posty: 1057
Rejestracja: 2010-12-13, 11:13
Lokalizacja: okolice ZG

Postautor: barzyc » 2011-01-17, 20:01

To nie rap to mi sie kojarzy z verba ;/ sorry ale tak uwazam .... ;/ zapraszam do mnie ... a dziewczyna widac ze zasluzyla na to ^^ pozdro

10%
10%
 
Posty: 32
Rejestracja: 2010-09-06, 19:06
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Spk » 2011-01-17, 22:15

NiktWazny pisze:A jak dla Ciebie spk kaliber to średnia grupa ze średnim trakami to gratulacje.


A dziękuje. Może mi powiesz co w ich rapie jest takiego fenomenalnego ? Nie są słabi, ale nie są też dobrzy, są średni.
Spk

 

Postautor: NiktWazny » 2011-01-17, 23:09

weźmy pierwszą płytę - oryginalność, teksty, tematy, klimat. Nikt nigdy nie zrobił takiego psycho na miarę pierwszej płyty kalibra. No chyba, że mi zapodasz lepszą płytkę w tym klimacie
Ty mi nie pierdol, mówisz to nie przez Ciebie - chcesz zmienić świat to od siebie ! i bądź pewien ! że choć jeden ten nie znaczy nic, to jak będzie on to będzie już za kim iść..

Awatar użytkownika
80%
80%
 
Posty: 1057
Rejestracja: 2010-12-13, 11:13
Lokalizacja: okolice ZG

Postautor: WacoSolo » 2011-01-18, 08:14

Nie powinniśmy w tym temacie krytykować Kalibra. To klasyka której nie powinniśmy ruszać. Jedni wola Kaliber inni wola WSRH. Kazdy ma swoj gust. Rozumiem ze jest tysiac, milion, miliard takich samych trackow i ze tekst moze nie zachwycac ale nie nagralem go po to zeby sie nim jarali, sluchali codziennie, tylko nagralem ten track dla JEDNEJ bardzo waznej mi osoby. Wrzucajac ten track na Rapstrefa chcialem po prostu wiedziec co mysla o nim inni uzytkownicy/sluchacze pod wzgledem Flow/jakosc. Wczoraj przekazalem ten kawalek swojej kobiecie. Liczylem ze powiecie czy cos zmienic. Po co sie spinac:) Chcecie wypowiadajcie sie o innych trackach

http://www.myspace.com/wacosolo


Dzieki za pozytywne/negatywne oceny:)

Pozdro.
Z fartem!
"Bo rap to nie tylko te linijki i wersy..."

Awatar użytkownika
10%
10%
 
Posty: 22
Rejestracja: 2010-03-10, 21:25
Lokalizacja: opole

Następna

Wróć do Nagrania (Audio)

cron